Послуги з ремонту ходової і підвіски
За час використання автомобіля власники найчастіше замовляють послуги з ремонту ходової і підвіски. Кожен власник автомобіля розуміє, що від стану ходової частини автомобіля залежить безпека на дорозі. І тільки дбайливе ставлення, своєчасна діагностика і ремонт ходової частини автомобіля допоможуть збільшити її працездатність та впевненість водія на дорозі.
Що необхідно, щоб ремонт ходової частини автомобіля не доводилося робити частіше, ніж заміну оливи? Для цього потрібно проводити діагностику ходової і підвіски щоразу при заміні оливи. Або після 10-15 тисяч км пробігу. У разі експлуатації машини по бездоріжжю чи з поганим покриттям й того частіше. Зважайте на якість доріг, де використовується автомобіль. По можливості минайте розбиті ділянки.
Ознаки несправності ходової і підвіски
До несправностей і, як наслідок, до ремонту ходової може призвести безліч факторів. Діагностика ходової і підвіски допоможе виявити несправності. Замовляйте діагностику ходової і будьте впевнені в своєму авто.
При зверненні до менеджера запитайте про діючі акції СТО Автопан. Заощаджуйте на діагностиці та ремонті ходової і підвіски свого автомобіля
Ознаки несправності ходової автомобіля
- стукіт на ямках
- стукіт або скрип при переїзді лежачих поліцейських
- стукіт або скрип при рушанні з місця
- вібрація під час руху
- розхитування кузова автомобіля під час руху
- веде автомобіль убік
- нерівномірний знос шин
- скрип чи стук при зупинці автомобіля
Які деталі і агрегати ходової та підвіски автомобіля підлягають заміні
- амортизатори
- опори амортизаторів
- пружини
- ричаг підвіски
- сайлентблоки
- шарові опори
- стабілізатор, втулки і стійки стабілізатора
- задня балка або сайлентблоки задньої балки
- підрамник або сайлентблоки підрамника
- поворотний кулак
- цапфи
- ресори, втулки і сайлентблокі рессор, корінний або окремий лист рессори чи всі листи разом для ремонту вантажівок чи комерційних авто
- пневмобалони та пневмокомпресор для позашляховиків та вантажівок
Чути стукіт або скрип на дрібних ямках або перешкодах, а також при рушанні чи зупинці авто
Це свідчить про несправність підвіски.
У більшості випадків це вихід з ладу сайлентблоків або інших гумово-металевих виробів.
Можуть бути зношені тяжки стабілізатора, втулки стабілізатора, амортизатори або опори амортизатора.
Для точного визначення несправності запишіться на діагностику автомобіля, наші спеціалісти Вам допоможуть.
Якщо під час руху відчувається розхитування кузова автомобіля
Тобто автомобіль нестійко тримається в смузі, його може переставляти в сторони.
В більшості випадків це свідчить про вихід з ладу амортизаторів.
Експлуатація забороняється, оскільки це впливає на безпеку руху.
Для точного визначення несправності запишіться на діагностику, наші спеціалісти Вам допоможуть.
Якщо під час руху автомобіля відчувається вібрація по кузову або по керму
З такими ознаками причиною може бути пов'язано декілька несправностей:
- стан шин або балансування коліс
- викривлення колісних дисків
- подушки двигуна або коробки передач
- знос приводних або карданних валів
- підвищений знос шарнірних елементів
Для точного визначення несправності запишіться на діагностику, наші спеціалісти Вам допоможуть.
Підвищений знос шин
Підвищений знос шин безпосередньо говорить про те, що порушені кути установки коліс або є люфти в рульовому управлінні.
В даному випадку вашому авто рекомендуємо провести діагностику розвалу сходження і рульового управління. Для точного визначення причини.
Етапи ремонту ходової і підвіски
Наш автосервіс ремонт ходової і підвіски проводить в декілька етапів.
1-й
Діагностика
діагностика ходової і підвіски для виявлення недоліків, причин несправності. Використовуємо люфт-детектор
2-й>
Погодження
погодження переліку робіт, тривалість та вартість ремонту ходової. І також за необхідності замовлення запчастин для ремонту.
3-й>
Ремонт ходової
безпосередньо проводиться сам ремонт ходової і підвіски та заміна запчастин.
4-й>
Гарантія
перевірка якості ремонту та надання гарантії.
Діагностика ходової і підвіски авто
Під час діагностики ходової частини автомобіля проводиться візуальний та інструментальний огляд. Перевіряються наступні деталі ходової і підвіски:
- шарових опор
- сайлентблоків
- шрусів, або як їх ще називають гранат
- рульових наконечників та тяг
- амортизаторів
- стійок стабілізатора
- пружин амортизаторів
- підшипників ступиці на наявність люфту та шуму
Що включає ремонт ходової і підвіски?
Ремонт ходової частини автомобіля включає відновлення передньої і задньої підвіски, заміну амортизаторів, сайлентблоків, пружин, тяг і ричагів. Тобто все те, що підлягає діагностиці
Заміна стійки стабілізатора
Заміна задніх стойок
Заміна підшипника ступиці
Заміна полуосі
Заміна рульових наконечників та тяг
Заміна пружин амортизаторів
Заміна шарових опор
Заміна сайлентблоків
Якість ремонту ходової і підвіски
Перевірка якості виконаних ремонтних робіт проводиться за спеціалізованою методикою з використанням електронного розвалу – сходження по замкнутому колу.
Запчастини для ходової і підвіски
Як ви розумієте, в основному термін експлуатації підвіски залежить від якості запчастин і дорожніх умов експлуатації. Автосервіс Автопан має свій склад запчастин для ходової і підвіски. А також склади запчастин партнерів в Києві. Ми дуже ретельно підходимо до вибору постачальників. На будь-яку запчастину ми можемо запросити сертифікат відповідності. На всі запчастини, що придбані на СТО Автопан, поширюється гарантія. Умови гарантії уточнюйте у менеджера відділу продажу запчастин.
Ремонт ходової ціна
Ціни на послуги з ремонту ходової і підвіски на СТО Автопан вказані в таблиці нижче. Якщо відсутня інформація щодо ціни на послугу, яка вас цікавить, відправте запит.
Ремонт ходової | Ціна, грн |
---|---|
Заміна стійки стабілізатора | 240,00 |
Заміна втулки стабілізатора | 240,00 |
Заміна сайлентблоків важеля | 1 380,00 |
Заміна важеля поздовжнього | 480,00 |
Заміна сайлентблоків важеля поздовжнього | 1 800,00 |
Зняття підрамника | 2 400,00 |
Заміна шарової опори (кріп. заклепки) | 900,00 |
Заміна важеля | 900,00 |
Заміна підшипника маточини | 1 320,00 |
Заміна амортизатора у пружині | 900,00 |
Заміна амортизатора без пружини (вставка) | 480,00 |
Заміна сайлентблоку плаваючого | 1 740,00 |
Заміна сайлентблоку балки | 2 700,00 |
Заміна хрестовини карданного валу | 900,00 |
Заміна підвісного підшипника карданного валу | 900,00 |
Заміна ШРУСу (гранати) | 900,00 |
Заміна пильника ШРУСу | 900,00 |
Заміна подушки двигуна верхньої | 480,00 |
Заміна подушки двигуна нижньої | 480,00 |
Заміна втулок стабілізатора зі зняттям підрамника (2 шт.) | 1 680,00 |
Заміна кульової опори (запресована) | 900,00 |
Заміна сайлентблока підрамника | 3 360,00 |
Заміна сальника півосі передньої підвіски | 720,00 |
Заміна сальника півосі задньої підвіски | 720,00 |
Заміна пневмоамортизатора | 900,00 |
* Зверніть увагу!
Вказані ціни орієнтовні і можуть бути змінені. Щоб уточнити ціну послуги СТО Автопан для моделі вашого авто – зверніться до менеджера.
Шукаєте послуги з ремонту ходової і підвіски для свого авто? Отримаєте діагностику і гідний ремонт ходової за доступними цінами на СТО Автопан. Записуйтеся прямо зараз.