Перший легковий автомобіль з кондиціонером
Перший серійний легковий автомобіль з кондиціонером був представлений широкому загалу в 1939 році на автосалоні в Чикаго. Ним став Packard 12 Sedan. Успіх ця модель не мала і масового поширення кондиціонерів на машинах не спровокувала.
Чому перший кондиціонер в автомобілі не був популярним?
Це сталось з трьох причин:
По-перше,
кондиціонер на Паккарді пропонувався виключно як опція. Причому не просто дорогий, а дуже дорогий. Його ціна була 274 долари. На той час це була третина ціни нової легкової машини середнього класу в США!
По-друге,
жодною автоматикою в керуванні першим автомобільним кондиціонером, як кажуть, і не пахло. Щоб трохи охолодити салон у спеку, водій повинен був зупинитися, заглушити двигун. Потім відкрити капот та вручну встановити приводний ремінь системи кондиціювання.
По-третє,
сама ця система була дуже громіздкою. Необхідні для її роботи агрегати стояли не лише під капотом і в салоні, а й “з’їдали” майже половину корисного об’єму багажника.
За необхідності та для отримання консультації звертайтеся.
🕗 Режим роботи на сторінці Контакти
👇 Ознайомтесь з переліком послуг СТО на нашому сайті
Адреса СТО на мапі