Перший автокондиціонер

перший автокондиціонер

Перший легковий автомобіль з кондиціонером

Перший серійний легковий автомобіль з кондиціонером був представлений широкому загалу в 1939 році на автосалоні в Чикаго. Ним став Packard 12 Sedan. Успіх ця модель не мала і масового поширення кондиціонерів на машинах не спровокувала.

Чому перший кондиціонер в автомобілі не був популярним?

Це сталось з трьох причин:

По-перше,

кондиціонер на Паккарді пропонувався виключно як опція. Причому не просто дорогий, а дуже дорогий. Його ціна була 274 долари. На той час це була третина ціни нової легкової машини середнього класу в США!

По-друге,

жодною автоматикою в керуванні першим автомобільним кондиціонером, як кажуть, і не пахло. Щоб трохи охолодити салон у спеку, водій повинен був зупинитися, заглушити двигун. Потім відкрити капот та вручну встановити приводний ремінь системи кондиціювання.

По-третє,

сама ця система була дуже громіздкою. Необхідні для її роботи агрегати стояли не лише під капотом і в салоні, а й “з’їдали” майже половину корисного об’єму багажника.

За необхідності та для отримання консультації звертайтеся.

🕗 Режим роботи на сторінці Контакти
👇 Ознайомтесь з переліком послуг СТО на нашому сайті
сто на мапіАдреса СТО на мапі